Hola hola! Després de tot l’estiu veient els vostres Xaloquers pel món i tenint els records dels campaments d’estiu encara a la pell, arriba l’octubre i amb ell el 1r dia de cau!! Ja va sent hora de treure-li la pols al mocador de joc, el fulard i/o la camisa.

Sabem que l’estàveu esperant amb moltes ganes, així com els dissabtes per la tarda al cau. És per això que ja no cal que espereu més perquè ens trobarem tot l’agrupament el dia 4 d’octubre per a fer una súper sortida on veureu un altre cop tots els amics/gues que vau fer el curs passat, podreu donar la benvinguda a escoltes nous que vulguin venir a provar i tots junts us posareu dins la pell d’uns detectius/ves per descobrir els monitors/es de les noves branques!

Ens trobarem a les 10h al pati de l’escola Miquel Martí Pol i anirem caminant fins al parc del Parc Taulí on farem diverses activitats. Acabarem el dia tornant al cau a les 18.30h, que serà quan podreu venir a recollir els vostres infants/joves.

Recordeu! A les 19h farem la REUNIÓ INFORMATIVA del curs 25-26, on us explicarem el funcionament del cau, les dates més importants perquè les apunteu a l’agenda, i serà el lloc per a poder-vos resoldre tots els dubtes que tingueu. Els infants/joves es podran quedar al cau mentrestant.

Important! Porteu signada L’AUTORITZACIÓ! Ens veiem en res!!!!! 

 

Leave a Reply