El passat dissabte 20 de desembre, vam viure el súper Quinto del GE Xaloc.
Una tarda plena de rialles, emoció i bon ambient, compartida amb amics i família, celebrant que comencen les vacances amb molta il·lusió.
Tot això ha estat possible gràcies a la col·laboració de més de 50 comerços locals de Sabadell, als quals volem agrair sincerament el seu suport.
Gràcies a totes les persones que vau participar i enhorabona a tothom que va tenir la sort de fer quinto o plena i endur-se una panera!



Els i les guanyadors/es de les plenes i els quintos.


